• Ügyfélszolgálat
  • Nagyker
  • Szállítási információk
  • Prémium garancia
  • Kupon
  • GYIK
  • termékek
    törlés

    Gyakran Ismételt Kérdések

    Kategóriák

    Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

    Mit jelent az RRP?
    • A Zone Europe Kft., mint nagykereskedés által javasolt ajánlott fogyasztói ár, melyet kiskereskedelmi partnerei részére is továbbít és ajánl eladási árként. Az ajánlott árat RRP megjelöléssel, áthúzás nélkül jelenítjük meg mind a termék oldalon, mind a termék kártyákon. Alatta, jól látható helyen található az eladási ár. Továbbá, a két érték közötti különbséget százalékban kifejezve a termék képén jelenítjük meg, mely arra szolgál, hogy segítse a vásárlókat az árak közötti tájékozódásban.
    Hogyan tudom a terméket megrendelni?
    • Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
      • A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
      • A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
      • A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
      • A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
      • Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
      • A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
    • Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
      • Adatok megadása
      • Fizetési és szállítási módok kiválasztása
      • Megrendelés áttekintése
      • A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
      • Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
      • Sikeres megrendelés
    Melyik a rendelési azonosító?
    • Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 42710-xxxxxx.
    • Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
    Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
    • Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (info@tok-shop.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
    Mikorra várható a rendelésem?
    • Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
    • Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 1-3 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
    • A kapott visszaigazolásban feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, előfordulhat egyes termékek esetében, hogy a beszerzése több időt vesz igénybe.
    • Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@tok-shop.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
    • A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
    • SPRINTER ügyfélszolgálat

      Telefon: +36 1 881 2615
      Email: info@sprinter.hu

    • Foxpost ügyfélszolgálat

      Tel: +36 1 999 0 369
      Kapcsolati űrlap: https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat/
    Tudok-e módosítani a szállítási címen?
    • Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
    Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
    • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
    Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
    • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
    Hogyan tudom törölni a rendelésem?
    • Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
    • Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
    Hogy tudok terméket visszaküldeni?
    • Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
      • Kérem, töltse ki a https://tok-shop.hu/premium-garanciaoldalon található űrlapot, ez alapján borítékban/dobozban küldje vissza nekünk a terméket az 1134, Budapest, Angyalföldi út 25. címre.
      • A csomagon kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját!
      • Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.
    • Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk
      • Kérjük küldjön képet magáról a hibáról és egy részletes probléma leírást ( a rendelési azonosítóval megadva) az info@tok-shop.hu -ra, és munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
        Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni.
    • Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott
      • Kérjük, küldjön képet a hibás termékről az info@tok-shop.hu-ra, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
    Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?
    Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
    • Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az info@tok-shop.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
      Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
      Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.
    Nem kaptam számlát
    • A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az info@tok-shop.hu email címen.

    Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések

    Hol tart a csomagom / rendelésem?
    • Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mailben az info@tok-shop.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.
    • Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (info@tok-shop.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.
    • Amennyiben a rendelése már a Foxpost ponton van, kollégáinktól e-mailben (info@tok-shop.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával tud telefonon / e-mailben érdeklődni a futárszolgálatnál.
    • Elérhetőségek
    Hogyan tudom elérni a futárt?
    • A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.
    • További információért a +36 1 881 2615 telefonszámon vagy e-mailben info@sprinter.hu-n tudja elérni a SPRINTER futárszolgálatot.

    Általános kérdések

    Garanciák (tokokra, fóliákra)
    • A jogszabályban előírt általános jótállást (garanciát) vállaljuk.
    Okostok: Mi a különbség a gyári és az utángyártott (Smart view Cover) között? Miért nem érzékeli a kijelzőt?
    • Utángyártott
      • A Smart view Cover elnevezés a gyári tok koppintása után egy fantázia név, mert pontosan ugyan úgy néz ki, ellenben nem rendelkezik okos funkciókkal.
      • A különbség az áron is tükröződik, hiszen 10.000 Ft-al olcsóbb.
      • Hívás mutatós, mivel a fedlap átlátszik, ha elég erősre van beállítva a kijelző fényereje. Amennyiben van olyan funkció a készülékben, amivel a kijelző érzékenységét lehet állítani és az érzékenyre van állítva, akkor kezelhetővé válik a fedlapon keresztül, azonban ezt egy kijelzővédő fólia befolyásolhatja!
      • Az ébresztő funkciót sajnos nem tudja magától, ám a QR kód beolvasásával működőképessé válhatnak a funkciók, ha kompatibilis a készülékkel. Amennyiben a készülék dobozán nem található QR kód, az alábbi applikáció letöltését javasoljuk:
        Proximity Sensor Screen On Off - Wave lock unlock
    • Gyári okostokok
      • A előlapot védő rész úgy lett kialakítva, hogy amellett, hogy teljes védelmet nyújt a kijelzőnek, úgy is irányítható a telefon, ha az első része le van hajtva.
      • Az okos tokok az értesítések böngészése mellett a telefonbeszélgetések kezelésére, vagyis a hívások fogadására és bontására is alkalmasak, azaz ki sem kell nyitni a tokot ahhoz, hogy fogadj egy hívást a telefonon.
    Milyen a készülékem pontos típusa? Hol tudom ezt megnézni?
    • A készüléke pontos típusát a modellszám beazonosításával tudja meg.
      A modellszámát, amit a beállításokban talál - az eszköz névjegye / a készülékről / a telefonról, illetve hasonló szinonimákkal jelölve vagy a készülék hátulján találja meg.
    • Kérjük, a készüléke kiválasztásánál figyeljen a típusra és az évjáratra, a megfelelő méret miatt.
    Milyen fólia jó a készülékemhez? Miért az, ami keskenyebb?
    • Mi többnyire azt a fajta fóliát szoktuk ajánlani a vásárlóknak, ami nem ér végig, nem ér ki a kijelző széléig, hogy bármiféle tokokkal is kompatibilis legyen. A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Természetesen ez nem mindegyik készülékre igaz.
    • Azoknak a vásárlóinknak, akik ragaszkodnak az íves fóliához - ahhoz ami kiér teljesen a kijelző széléig, javasoljuk azokat a tokokat (NILLKIN, SPIGEN), amelyek ezekkel a fóliákkal is kopatibilisek lesznek.
    Miért esik le a fóliám pár napon belül?
    • A kijelzők üvegének csiszolása nem minden esetben egyenletes, ezért előfordul, hogy a kijelző üvegének alsó és felső részei között különbségek keletkeznek, amelyből kifolyólag az üvegfólia az egyik részen még megfelelően, a másik részen viszont már nem kellőképpen tapad fel a kijelzőre.
      Ez azt jelenti, hogy lehetnek olyan gyártású azonos márkájú és modell számú készülékek, amelyek esetében tökéletesen feltapad az üvegfólia a kijelzőre, de előfordulhat az is, hogy a másik ugyanazon márkájú és modell számú készüléken pedig nem tapad fel rendesen.
    • Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
    Melyik fóliát válasszam? Mi a különbség a kijelzővédő fólia és az ütésálló üvegfólia között?
    • Egyszerű, karcálló műanyag védőfóliák
      • A műanyag védőfóliák a készülékek karcolódásának elhárításáért felelnek. Ezen kívül nem ígérnek sokat. Mivel nem ütésállóak, ha leesik a készüléke, a kijelző szinte biztosan összetörik. Abban az esetben ajánljuk, ha egyáltalán nem jellemző Önre, hogy leejtené a készülékét. Ellenkező esetben mindenképpen valami erősebbre van szüksége.
    • A karc- és törésálló kijelzővédő üvegfóliák
      • Az ütésálló kijelzővédő üvegfóliák már sokkal többet tudnak az műanyag elődjeiknél, ezért minden esetben megfelelő választásnak bizonyulnak. Szintén ellenállnak a karcolódásoknak és horzsolódásoknak, emellett az ütődésekkor keletkező rezgési energiákat is elnyelik, így nem a telefon képernyője fog összetörni, hanem maga az üvegfólia.
    • A karc- és törésálló 3D kijelzővédő üvegfóliák
      • A 3D ütésálló kijelzővédő üvegfóliák a legújabbak a piacon. Nagy különbségük az előző társaikkal szemben, hogy amíg azok csupán a készülék képernyőjére fókuszálnak, addig a 3D-s üvegfóliák kialakításának következtében, a készülékek teljes előlapját lefedik.
      • Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
    Mi az a cikkszám, hol találom?
    • A cikkszám, olyan egyedi azonosító, amely egyedileg azonosít minden egyes anyagot, árut vagy készterméket. A cikkszám rövidebb, mint a termék teljesen pontos megnevezése, így megkönnyíti az elektronikus adatfeldolgozást.
    • Ez a cikkszám a weboldalon a termékek alatt található.
      A megrendeléseknél / a kiállított számlán a termék neve mellett található.
    • Ezt a cikkszámot kell minden esetben megadni kollégáinknak, ha rendelést szeretne módosítani, vagy termék elérhetőségéről, állapotáról szeretne érdeklődni.
    Összehasonlítom a fenti termékeket! Az összehasonlításhoz jelölj ki további termékeket!
    Kiemelt Ajánlatunk

    Kiemelt Ajánlatunk