Gyakran Ismételt Kérdések
Kategóriák
Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések
Mit jelent az RRP?
- A Zone Europe Kft., mint nagykereskedés által javasolt ajánlott fogyasztói ár, melyet kiskereskedelmi partnerei részére is továbbít és ajánl eladási árként. Az ajánlott árat RRP megjelöléssel, áthúzás nélkül jelenítjük meg mind a termék oldalon, mind a termék kártyákon. Alatta, jól látható helyen található az eladási ár. Továbbá, a két érték közötti különbséget százalékban kifejezve a termék képén jelenítjük meg, mely arra szolgál, hogy segítse a vásárlókat az árak közötti tájékozódásban.
Hogyan tudom a terméket megrendelni?
- Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
- A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
- A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
- A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
- A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
- Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
- A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
- Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
- Adatok megadása
- Fizetési és szállítási módok kiválasztása
- Megrendelés áttekintése
- A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
- Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
- Sikeres megrendelés
Melyik a rendelési azonosító?
- Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 42710-xxxxxx.
- Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
- Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (info@tok-shop.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
- Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
- Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 1-3 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
- A kapott visszaigazolásban feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, előfordulhat egyes termékek esetében, hogy a beszerzése több időt vesz igénybe.
- Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@tok-shop.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
- A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
- SPRINTER ügyfélszolgálat
Telefon: +36 1 881 2615
Email: info@sprinter.hu - Foxpost ügyfélszolgálat
Tel: +36 1 999 0 369
Kapcsolati űrlap: https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat/
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
- Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
- Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
- Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
- Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
- Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
- Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
- Kérem, töltse ki a https://tok-shop.hu/premium-garanciaoldalon található űrlapot, ez alapján borítékban/dobozban küldje vissza nekünk a terméket az 1134, Budapest, Angyalföldi út 25. címre.
- A csomagon kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját!
- Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.
- Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk
- Kérjük küldjön képet magáról a hibáról és egy részletes probléma leírást ( a rendelési azonosítóval megadva) az info@tok-shop.hu -ra, és munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni. - Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott
- Kérjük, küldjön képet a hibás termékről az info@tok-shop.hu-ra, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?
- Kérjük, töltse ki ahttps://tok-shop.hu/rma oldalon található űrlapot.
Küldje vissza nekünk a terméket a 1134, Budapest, Angyalföldi út 25. címre. - Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a részletekről.
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
- Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az info@tok-shop.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.
Nem kaptam számlát
- A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az info@tok-shop.hu email címen.
Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések
Hol tart a csomagom / rendelésem?
- Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mailben az info@tok-shop.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.
- Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (info@tok-shop.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.
- Amennyiben a rendelése már a Foxpost ponton van, kollégáinktól e-mailben (info@tok-shop.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával tud telefonon / e-mailben érdeklődni a futárszolgálatnál.
- Elérhetőségek
- SPRINTER ügyfélszolgálat
Telefon: +36 1 881 2615
Email: info@sprinter.hu - Foxpost ügyfélszolgálat
Tel: +36 1 999 0 369
Kapcsolati űrlap: https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat/
Hogyan tudom elérni a futárt?
- A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.
- További információért a +36 1 881 2615 telefonszámon vagy e-mailben info@sprinter.hu-n tudja elérni a SPRINTER futárszolgálatot.
Általános kérdések
Garanciák (tokokra, fóliákra)
- A jogszabályban előírt általános jótállást (garanciát) vállaljuk.
Okostok: Mi a különbség a gyári és az utángyártott (Smart view Cover) között? Miért nem érzékeli a kijelzőt?
- Utángyártott
- A Smart view Cover elnevezés a gyári tok koppintása után egy fantázia név, mert pontosan ugyan úgy néz ki, ellenben nem rendelkezik okos funkciókkal.
- A különbség az áron is tükröződik, hiszen 10.000 Ft-al olcsóbb.
- Hívás mutatós, mivel a fedlap átlátszik, ha elég erősre van beállítva a kijelző fényereje. Amennyiben van olyan funkció a készülékben, amivel a kijelző érzékenységét lehet állítani és az érzékenyre van állítva, akkor kezelhetővé válik a fedlapon keresztül, azonban ezt egy kijelzővédő fólia befolyásolhatja!
- Az ébresztő funkciót sajnos nem tudja magától, ám a QR kód beolvasásával működőképessé válhatnak a funkciók, ha kompatibilis a készülékkel. Amennyiben a készülék dobozán nem található QR kód, az alábbi applikáció letöltését javasoljuk:
Proximity Sensor Screen On Off - Wave lock unlock - Gyári okostokok
- A előlapot védő rész úgy lett kialakítva, hogy amellett, hogy teljes védelmet nyújt a kijelzőnek, úgy is irányítható a telefon, ha az első része le van hajtva.
- Az okos tokok az értesítések böngészése mellett a telefonbeszélgetések kezelésére, vagyis a hívások fogadására és bontására is alkalmasak, azaz ki sem kell nyitni a tokot ahhoz, hogy fogadj egy hívást a telefonon.
Milyen a készülékem pontos típusa? Hol tudom ezt megnézni?
- A készüléke pontos típusát a modellszám beazonosításával tudja meg.
A modellszámát, amit a beállításokban talál - az eszköz névjegye / a készülékről / a telefonról, illetve hasonló szinonimákkal jelölve vagy a készülék hátulján találja meg. - Kérjük, a készüléke kiválasztásánál figyeljen a típusra és az évjáratra, a megfelelő méret miatt.
Milyen fólia jó a készülékemhez? Miért az, ami keskenyebb?
- Mi többnyire azt a fajta fóliát szoktuk ajánlani a vásárlóknak, ami nem ér végig, nem ér ki a kijelző széléig, hogy bármiféle tokokkal is kompatibilis legyen. A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Természetesen ez nem mindegyik készülékre igaz.
- Azoknak a vásárlóinknak, akik ragaszkodnak az íves fóliához - ahhoz ami kiér teljesen a kijelző széléig, javasoljuk azokat a tokokat (NILLKIN, SPIGEN), amelyek ezekkel a fóliákkal is kopatibilisek lesznek.
Miért esik le a fóliám pár napon belül?
- A kijelzők üvegének csiszolása nem minden esetben egyenletes, ezért előfordul, hogy a kijelző üvegének alsó és felső részei között különbségek keletkeznek, amelyből kifolyólag az üvegfólia az egyik részen még megfelelően, a másik részen viszont már nem kellőképpen tapad fel a kijelzőre.
Ez azt jelenti, hogy lehetnek olyan gyártású azonos márkájú és modell számú készülékek, amelyek esetében tökéletesen feltapad az üvegfólia a kijelzőre, de előfordulhat az is, hogy a másik ugyanazon márkájú és modell számú készüléken pedig nem tapad fel rendesen. - Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
Melyik fóliát válasszam? Mi a különbség a kijelzővédő fólia és az ütésálló üvegfólia között?
- Egyszerű, karcálló műanyag védőfóliák
- A műanyag védőfóliák a készülékek karcolódásának elhárításáért felelnek. Ezen kívül nem ígérnek sokat. Mivel nem ütésállóak, ha leesik a készüléke, a kijelző szinte biztosan összetörik. Abban az esetben ajánljuk, ha egyáltalán nem jellemző Önre, hogy leejtené a készülékét. Ellenkező esetben mindenképpen valami erősebbre van szüksége.
- A karc- és törésálló kijelzővédő üvegfóliák
- Az ütésálló kijelzővédő üvegfóliák már sokkal többet tudnak az műanyag elődjeiknél, ezért minden esetben megfelelő választásnak bizonyulnak. Szintén ellenállnak a karcolódásoknak és horzsolódásoknak, emellett az ütődésekkor keletkező rezgési energiákat is elnyelik, így nem a telefon képernyője fog összetörni, hanem maga az üvegfólia.
- A karc- és törésálló 3D kijelzővédő üvegfóliák
- A 3D ütésálló kijelzővédő üvegfóliák a legújabbak a piacon. Nagy különbségük az előző társaikkal szemben, hogy amíg azok csupán a készülék képernyőjére fókuszálnak, addig a 3D-s üvegfóliák kialakításának következtében, a készülékek teljes előlapját lefedik.
- Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
Mi az a cikkszám, hol találom?
- A cikkszám, olyan egyedi azonosító, amely egyedileg azonosít minden egyes anyagot, árut vagy készterméket. A cikkszám rövidebb, mint a termék teljesen pontos megnevezése, így megkönnyíti az elektronikus adatfeldolgozást.
- Ez a cikkszám a weboldalon a termékek alatt található.
A megrendeléseknél / a kiállított számlán a termék neve mellett található. - Ezt a cikkszámot kell minden esetben megadni kollégáinknak, ha rendelést szeretne módosítani, vagy termék elérhetőségéről, állapotáról szeretne érdeklődni.