TokShop Ügyfélszolgálat
Év végi munkarend és szállítási információk
A feltüntetett „Várható kézbesítés”-ek, csak GLS szállítási mód választása esetén értendőek és fontos, hogy a kosaradban lévő minden termék készleten legyen!
Dátum | Nap | Ügyfélszolgálat | Csomagfeladás | Várható kézbesítés |
December 21 | Kedd | van | van | December 22 |
December 22 | Szerda | van, 17:00-ig | van | December 23 |
December 23 | Csütörtök | Nincs | van | December 27 |
December 24 | Péntek | Nincs | nincs | December 28 |
December 25 | Szombat | Nincs | nincs | December 28 |
December 26 | Vasárnap | Nincs | nincs | December 28 |
December 27 | Hétfő | van | van | December 28 |
December 28 | Kedd | van | van | December 29 |
December 29 | Szerda | van | van | December 30 |
December 30 | Csütörtök | van | van | Január 3 |
December 31 | Péntek | Nincs | Nincs | Január 4 |
Január 1 | Szombat | Nincs | Nincs | Január 4 |
Január 2 | Vasárnap | Nincs | Nincs | Január 4 |
Január 3 | Hétfő | van | van | Január 4 |

Személyes átvétel
Üzletünk 2019. Október 1-én bezárt. Személyes vásárlásra, termék cserére, termék leadásra nincsen lehetőség.

Személyes ügyintézés
A COVID-19 vírus helyzetre való tekintettel, személyes ügyintézésre határozatlan ideig nincsen lehetőség!

Kapcsolat
Messenger: m.me/tokshop.huHétfő - Péntek: 10:00 - 15:00 e-mail: info@tok-shop.hu Hétfő - Péntek: 08:30 - 17:00

Gyors, hatékony ügyintézés a 21. században
Megvizsgáltuk a nemzetközi trendeket, azon nagy forgalmú webáruházakat, melyek nagyszámú pozitív vevői visszajelzéssel rendelkeznek és örömmel jelenthetjük be, hogy 5 hónapnyi fejlesztési munkával a hátunk mögött az ügyfélszolgálatunk működését az alapoktól újra gondoltuk és átalakítottuk. Bemutatjuk neked is TokBot-ot, a TokShop chatbotját, akin keresztül nagyon sok mindent el tudsz önállóan is intézni (lásd lejjebb). Légy bárhol, csak vedd elő a telefonod, lépj be a Messengerbe és kövesd nyomon a rendelésed, töltsd le a számládat. Cserélj, törölj, adj hozzá terméket, módosítsd a szállítási-, számlázási adataidat percek alatt e-mail pötyögés és hosszas telefonos várakozás nélkül. Ezzel egyidejűleg a telefonos elérhetőségünk megszűnt. Ezen fejlesztések lehetővé tették, hogy elköszönjünk az elavult telefonos megkeresések fogadásától, amik noha gyorsabb megoldásnak tűnhetnek, de a valóságban sokkal körülményesebb és lassabb végeredmény érhető el általuk.
Mit szólsz az új irányhoz? Szavazz!


Ügyintézés gyorsan, önállóan
Használd Te is a Messenger chatbotunkat és intézd gyorsan, önállóan, várakozás nélkül az ügyeidet. A lenti videók a segítségedre lesznek. A problémásabb ügyekben és az összetettebb kérdésekben operátorunkkal is tudsz beszélni.
Hol találod a rendelésed?Hogyan tudod megnézni a rendelésedet a Chatbottal?
Rendelésed tartalma?Mi mindent láthatsz és módosíthatsz a Chatbottal? Rendelésed aktuális státusza?
Rendelésed törlése?Hogyan tudod törölni Chatbottal a leadott rendelésed?
Terméket hozzáadni?Hogyan tudsz plusz terméket hozzáadni a Chatbottal meglévő rendelésedhez?
Terméket törölni?Hogyan tudsz terméket törölni a Chatbottal meglévő rendelésedről?
Terméket cserélni?Hogyan tudsz terméket cserélni a Cahtbottal meglévő rendeléseden?
Termékszámot csökkenteni?Hogyan tudod a termékszámot csökkenteni a Chatbottal meglévő rendeléseden?
Termékszámot növelni?Hogyan tudod a termékszámot növelni a Chatbottal meglévő rendeléseden?
Számlázási adatot módosítani?Hogyan tudsz számlázási adatot módosítan Chatboton kesztül?
Nyomkövetés, számla letöltés?Számla letöltés és nyomkövetés a Chatbottal.
Előre fizetett rendelés módosítása a Chatbottal. (Simplepay, utalás)
